Odata cu explozia retelelor sociale (in prezent la 3,5 miliarde de utilizatori activi zilnici, iar numarul este in continua crestere), publicitatea mobila a devenit cel mai important canal de marketing pe care orice companie trebuie sa-l utilizeze.

Adultii din intreaga lume petrec in medie 2 ore si 55 de minute pe smartphone-ul lor in fiecare zi, iar aceasta este media pentru toate varstele. Pentru mai multe informatii cu privire la reclamele de pe telefon, puteti accesa www.reclamapetelefon.ro.

Asadar, trebuie sa incepeti sa va optimizati strategiile de marketing pentru utilizatorii de dispozitive mobile, insa nu puteti doar sa redimensionati anunturile desktop si sa va asteptati la o reusita, deoarece   acest lucru nu este atat de simplu. Dispozitivele mobile au dimensiuni si caracteristici unice (cum ar fi ecranele tactile), iar utilizatorii de smartphone-uri detin diferite modele de ecran comparativ cu utilizatorii de desktopuri.

Optimizarea anunturilor mobile este mai complicata decat ati putea crede. Dar, pentru a reusi in 2020, trebuie sa va documentati cu privire la aceste aspecte. In acest articol, va vom oferi mai multe informatii cu privire la reclamele de pe telefon.

De ce sunt importante reclamele de pe telefon?

Din ce in ce mai multe persoane folosesc telefoanele mobile pentru a isi desfasura diferite task-uri, iar rata de utilizare a computerelor desktop incepe sa scada, in timp ce utilizarea dispozitivelor mobile creste constant. Si nu doar ca oamenii isi folosesc foarte mult telefoanele. In ultimii ani, avand ecrane mai mari si mai multe aplicatii, smartphone-ul a inceput sa preia o multime de sarcini care se puteau realiza inainte doar pe computerele desktop.

Cumparaturile, de exemplu. Vanzarea  online se muta pe telefon, iar din ce in ce mai multe magazine isi optimizeaza site-urile astfel incat sa poata fi citite cu usurinta de pe telefon. ECommerce-ul mobil (sau m-commerce), va depasii jumatate din veniturile totale din eCommerce in urmatorii ani.

Deci, daca nu doriti sa pierdeti o suma semnificativa care ar putea reprezenta veniturile companiei, va trebui sa va informati cu privire la reclamele online.

In cele din urma, majoritatea cautarilor online au loc acum pe smartphone-uri, peste 61% din cautarile Google in trimestrul IV 2020 se efectueaza pe dispozitive mobile.

Este eficienta publicitatea mobila?

Raspunsul scurt este, da, este eficienta.

Simpla difuzare a unei reclame pe mobil poate creste gradul de cunoastere a marcii cu 45%, pe langa faptul ca va creste numarul de vizitatori de pe site. Un studiu de caz care a analizat investitia a 1,5 miliarde de dolari in publicitatea mobila a constatat ca a generat venituri de aproape 3 miliarde de dolari. Dar aceasta este doar o simpla medie. Cand ati terminat de creat reclamele de pe telefon, veti descoperi o crestere a cifrei afacerii dumneavoastra.

Cu ajutorul creativitatii si a directionarii potrivite, puteti vedea o rentabilitate a investitiei mult mai mare, cu 2 USD pentru fiecare 1 USD investit in reclame – ca in acest studiu de caz in care o companie a obtinut venituri cu 9 ori mai mari datorita optimizarii designului publicitar. Totodata, tineti cont ca exista mai multe formate de anunturi diferite in mai multe aplicatii mobile, platforme si retele de publicitate. Noi va sfatuim sa le alegeti pe cele care se potrivesc afacerii dumneavoastra.