Este aproape imposibil sa vizitezi orasul german München si sa nu “alergi” in BMW. Brandul german ocupa spatii publicitare mari la aeroportul din metropola si, de asemenea, in interiorul orasului simbolurile sale sunt peste tot.

Intre BMW si Munchen exista multe paralele pe care ambele le place sa le exploateze: prosperitatea lor economica, succesul si reputatia lor de a fi scumpe.

De ce sa cumperi un BMW fara sa stai pe ganduri

Te-ai intrebat vreodata de ce sa cumperi un BMW? Cu siguranta da, deoarece de mult timp stiti ca acest brand are unele dintre cele mai bune masini de pe piata astazi, dar totusi, nu sunteti sigur de ce sa-l cumparati.

Cand te intrebi de ce cumperi un BMW o faci pentru ca vrei sa fii sigur ca ceea ce vei dobandi este diferit si vrei, in plus, sa tii cont de alte aspecte care cu siguranta te vor face sa intelegi mai bine motivul acestei alegeri.

Retine mai intai ca BMW s-a impus ca una dintre cele mai bune marci de vehicule de pe planeta cu multi ani in urma, iar in tot timpul in care a fost alaturi de noi, aceasta emblema frumoasa este deja un indiciu clar al performantei fantastice de care se va bucura soferul care o achizitioneaza.

Cand ai nevoie de o reparatie a unui bmw, la APB Service Bucuresti veti gasi intotdeauna solutia potrivita pentru autoturismul dvs.

Dar secretul acestui mare brand, care a durat atat de mult timp, nu a fost o coincidenta, deoarece toate modelele sale diferite au creat asteptari confirmate si demne de remarcat.

BMW a devenit deja una dintre marcile de top din toate timpurile si va fi amintita pentru toata eternitatea, deoarece fiecare model nou pe care il proiecteaza si il fabrica, exista milioane de oameni care sunt gata sa le cumpere pentru a simti in mainile lor puterea acestei firme.

Acest brand a fost catalogat pentru oameni exigenti si exclusivisti, nu numai cu o putere de cumparare ridicata, ci si pentru persoanele care doresc sa priveasca spre viitor mergand mai departe si dispuse sa se imbunatateasca constant.

Acest brand este o referinta la nivel mondial si exista studii care ratifica faptul ca exista si alti factori care creeaza acest fenomen. Creatorii BMW nu numai ca creeaza masini, dar produc si emotii si impregneaza fiecare model pe care il aduc pe piata cu pasiune.

De ce sa cumperi un BMW… chiar daca este second hand

Va recomandam sa cumparati un BMW chiar daca este la mana a doua, deoarece este o masina care nu isi pierde valoarea de-a lungul aniloriar masinile pastreaza calitatea si performanta intacte de ani de zile.

De asemenea, achizitionarea unui BMW second hand garanteaza ca este practic nou si cu o garantie minima de un an, evitand chiar sa fie nevoi sa se cheltuiasca prea mult pe taxele pe un vehicul nou si sa se bucure de o masina impecabila.

Informatii mai putin cunoscute despre BMW

BMW a inceput productia de motoare de motociclete  dupa Primul Razboi Mondial.  Marca sa de motociclete este acum cunoscuta sub numele de BMW Motorrad. Prima lor motocicleta de succes dupa Helios si Flink esuate, a fost „R32” in 1923, desi productia a inceput initial in 1921.

Aceasta avea un motor dublu „boxer”, in care un cilindru se proiecteaza in fluxul de aer din fiecare. Partea laterala a masinii. In afara de modelele lor cu un singur cilindru (practic la acelasi model), toate motocicletele lor au folosit acest aspect distinctiv pana la inceputul anilor 1980. Multe BMW-uri sunt inca produse in acest aspect, care este desemnat Seria R.

Intreaga productie de motociclete BMW se afla, din 1969, in fabrica companiei din Berlin-Spandau. In timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial, BMW a produs motocicleta BMW R75 cu un sidecar cu motor atasat, combinat cu un diferential blocabil, acest lucru a facut ca vehiculul sa fie foarte capabil in off-road.

In 1982, a aparut seria K, cu antrenare cu arbore, dar racita cu apa si cu trei sau patru cilindri montati in linie dreapta din fata spre spate. La scurt timp dupa, BMW a inceput sa produca si seriile F si G actionate cu lant cu motoare Rotax simple si paralele.

La inceputul anilor 1990, BMW a actualizat motorul Airhead Boxer care a devenit cunoscut sub numele de oilhead. In 2002, motorul cu cap de ulei avea doua bujii pe cilindru. In 2004, a adaugat un arbore de echilibru incorporat, o capacitate crescuta la 1.170 cc (71 cu in) si o performanta imbunatatita la 75 kW (101 CP) pentru R1200GS, comparativ cu 63 kW (84 CP) ai R1150GS precedent. Variante mai puternice ale motoarelor cu cap de ulei sunt disponibile la R1100S si R1200S, producand 73 si, respectiv, 91 kW (98 si, respectiv, 122 CP).