1. Oferiti coduri de reducere

Pentru a atrage potentiali clienti in magazinul tau online, cea mai eficienta cale este prin coduri de reducere.

Sa recunoastem: suntem cu totii incantati sa ne bucuram de o oferta speciala sau sa ni se ofere o reducere substantiala atunci cand cumparam ceva de care avem nevoie. Din acest motiv, prin livrarea de cupoane cu reduceri pentru primii clienti, veti creste traficul persoanelor interesate de produsele dvs.

Pentru ca, codurile de reducere pe care le generati sa inceapa sa circule si sa ajunga la un numar suficient de persoane, puteti utiliza retelele sociale.

Iata ce face magazinul online  ofera cuponul de reducere pe profilul sau de Facebook, in schimbul participarii potentialului client la un sondaj de satisfactie in propriul magazin online.

In acest fel, reusesc sa obtina trafic direct catre propriul comert electronic, astfel incat acolo sa poata rascumpara cuponul promis (numai daca au finalizat sondajul inainte).  Pune anunturi  publicitare: print outdoor.

  1. Include adresa URL a magazinului peste tot

Cel mai bun mod de a-ti promova produsele – si magazinul tau online in general – este sa le faci vizibile. Si pentru aceasta, este important sa vorbesti despre asta cu toti prietenii si cunoscutii tai. Si ca, de asemenea, puneti adresa URL a comertului electronic in toate semnaturile de e-mail, in profilurile de social media, in biografia WhatsApp etc.

Este esential sa creati profiluri corporative ale magazinului online in principalele retele sociale. Dar ar trebui sa indicati si in profilurile personale ca ati infiintat un magazin online, deoarece nu stiti niciodata cine ar putea fi interesat.

Desi s-ar putea sa credeti ca ar putea exista un impediment in calea acestei strategii, deoarece aveti foarte putini adepti pe retelele sociale. Chiar si asa, ar trebui sa va puneti adresa magazinului pe site-uri precum Twitter, Linkedin, Instagram sau Facebook.

Retine ca, daca profilul tau este deschis si accesibil, informatiile tale pot fi vazute de persoane care nu te urmaresc. Si asta, mai devreme sau mai tarziu, va ajunge sa provoace cresterea traficului pe site-ul dvs.

  1. Vindeti-va produsele prietenilor si cunostintelor

Daca in punctul anterior ti-am spus ca ar trebui sa le spui tuturor prietenilor si familiei ca ai deschis un magazin online, aici vei face niste prospectari mai active.

Mai ales ca, dupa buna probabilitate, vor exista destul de multi oameni care te cunosc, care fac parte din reteaua ta de contacte, care ar putea avea un interes in produsele pe care le vinzi.

Daca nu stii cum sa promovezi un produs pe retelele sociale, cea mai buna optiune este sa faci o publicatie pe profilurile tale sociale, astfel incat oamenii sa cunoasca produsul oferit.

In plus, puteti trimite mesaje personalizate tuturor contactelor dvs., informandu-i ca ati deschis un magazin online si ca, deoarece fac parte din reteaua de contacte, pot profita de un cupon de reducere pentru primele achizitii.

De ce sa utilizati marketingul in afaceri?

Segmentarea ajuta afacerea sa raspunda nevoilor clientilor sai, castigand astfel increderea acestora. Echipa de produse se asigura ca afacerea livreaza ceea ce a promis la momentul potrivit. Acest lucru face ca clientii sa fie fideli marcii.

Clientii fideli vor avea incredere sa cumpere mai multe produse de la tine. Increderea si intelegerea dintre afacere si clientii sai va fac activitatile comerciale mai fructuoase.

Marketingul este un canal de comunicare folosit pentru a informa clientii. Marketingul informeaza clientii despre produsele sau serviciile pe care le oferiti.

Prin marketing, clientii ajung sa cunoasca valoarea produselor, utilizarea acestora si informatii suplimentare care ar putea fi utile clientilor. Creeaza constientizarea marcii si face ca afacerea sa iasa in evidenta.

Exista o concurenta acerba pe piata si trebuie sa fii o voce constanta pentru a convinge clientii. Informati-va clientii despre reduceri si alte trucuri competitive pe care intentionati sa le utilizati.

Prin comunicare, marketingul va ajuta sa deveniti lider de piata. Aceasta postare explica mai multe despre cum sa castigi un avantaj competitiv.

Marketingul utilizeaza diferite moduri de a va promova produsele sau serviciile. Odata ce un produs a fost promovat, acesta este deja pe radar si acest lucru va creste sansele de a-l vinde.

Clientii ar putea dori sa incerce produsele sau serviciile dvs. si acest lucru va declansa o decizie de cumparare.

Atunci cand clientii sunt multumiti de produsele sau serviciile dvs., ei devin ambasadori ai marcii dvs. fara sa stiti. Vor raspandi vestea si vanzarile tale vor incepe sa creasca.

Asigurati-va ca oferiti produse si servicii de inalta calitate pentru a va completa eforturile de marketing.

Fiecare marketer intelege nevoia de a viza publicul potrivit. Cu toate acestea, trebuie sa aveti continutul potrivit pentru a le impartasi unui astfel de public. Strategiile dvs. de marketing va pot ajuta sa stabiliti ce mesaje de afaceri vor convinge publicul tinta. In acest moment, trebuie sa testati diferite mesaje si sa vedeti ce functioneaza.