Google isi actualizeaza continuu algoritmii pentru a intelege mai bine intentia utilizatorilor si pentru a oferi cele mai relevante rezultate ale cautarii. Adesea, acest lucru este simplificat in acronime precum „BERT” sau „EAT” pentru a ajuta la intelegerea ultimelor focalizari ale Google – dar schimbarile constante inseamna ca ar trebui sa incetam sa incercam sa ne multumim cu cea mai recenta atentie a Google si sa ramanem blocati in crearea de continut cu adevarat util, care raspunde utilizatorilor.

 

Pe aceasta linie, Chris M. Walker spune ca scrierea pentru motoarele de cautare nu functioneaza asa cum era pana acum. Deoarece inteligenta artificiala devine mai sofisticata, producerea genului de continut special pentru a pacali algoritmii Google va fi mai dificila, in timp ce Google a afirmat chiar ca nu va puteti optimiza continutul pentru motorul de cautare, trebuie doar sa scrieti pentru utilizatorul final.

 

Omi Sido , Senior Technical SEO Specialist la Canon Europe este de aceeasi parere, afirmand ca continutul extrem de relevant este cel mai bun pentru strategiile SEO.  Cautatorii doresc un continut util,„ la obiect ”si in timp util.

 

Din acest motiv noi va recomandam Seo Accounts, un pachet de tooluri pentru SEO care te ajuta sa gasesti mai rapid si mai eficient nisele pe care sa te focusezi, subiectele de interes, sa iti configurezi mai bine articolele si sa tii cont de toate specificatiile motorului de cautare. Ai acces la foarte multe tooluri care iti ofera informatii importante si toate conturile sunt premium, pentru un abonament anual ieftin.

 

Motoarele de cautare se straduiesc sa ofere utilizatorilor informatiile de care au nevoie chiar inainte de interogarea de cautare, aprofundand interactiunea dintre utilizator si SERP. Google Discover este un exemplu excelent in acest sens. Pentru a  oferi site-ul dvs. web prezentat, aveti nevoie de continutul dvs. pentru a fi popular si aceasta inseamna ca ar trebui sa va optimizati continutul nu numai pentru motoarele de cautare, ci, mai ales, pentru cititorii dvs.

 

Aveti un brand, nu un site web. Creeati incredere

 

Zilele unui site web aleatoriu cu cateva linkuri care domina Google vor ajunge la sfarsit, spune Chris M. Walker. Trebuie sa creezi un site web si o afacere reala cu numeroase entitati in vigoare pentru a demonstra ca este o afacere cu un nume real, ca motoarele de cautare pot avea incredere. Nu ai un site web, ai o afacere /marca.

 

Renumitul consultant in domeniul marketingului de cautare Jason Barnard sustine ca Google judeca acum afacerea dvs. in mod continuu, pe baza calitatii serviciilor pe care le oferiti clientilor.

 

Poate fi prin multe canale: activitatea utilizatorilor de pe Google insusi (modul in care interactioneaza cu brandul dvs. pe SERP), recenziile pe care le ofera prin Google si chiar telefoanele lor Android. Google stie cand renuntati complet la un serviciu, cat stati pe un site si cand va intoarceti Asadar, semnalele persoanelor care merg la magazinul dvs. sunt de fapt semnalele de calitate ale afacerii dvs. trimise catre Google.

 

Pe langa calitatea serviciului offline, merita sa investesti timp si in construirea expertizei, autoritatii si increderii site-ului tau.