Optimizarea pentru motoarele de căutare, sau SEO, este practica de optimizare a unui site web pentru a se poziționa mai sus în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare. Există două tipuri principale de SEO: SEO on page și SEO off page.

Deci, care este diferența dintre SEO pe pagină și SEO off-page? SEO On Page se referă la factorii de pe site-ul dvs. pe care îi puteți controla, cum ar fi conținutul, etichetele de titlu și metaetichetele. SEO Off Page se referă la factorii care nu sunt pe site-ul dvs., cum ar fi backlink-urile și semnalele sociale. În acest articol, vom arunca o privire mai atentă asupra ambelor tipuri de SEO și asupra modului în care acestea vă pot ajuta să vă îmbunătățiți clasarea site-ului.

SEO “pe pagină” altfel spus On Page

Există două tipuri de SEO: on-page și off-page. SEO on-page se referă la optimizarea site-ului dvs. pentru motoarele de căutare, în timp ce SEO off-page se referă la optimizarea factorilor externi ai site-ului dvs.

Atât SEO on-page, cât și off-page sunt importante pentru ca site-ul dvs. să fie clasat mai sus în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare (SERP-uri). Cu toate acestea, fiecare are propriile sale beneficii unice.

Optimizarea SEO pe pagină este importanta pentru optimizarea conținutului și structurii site-ului dvs. Aceasta include lucruri precum alegerea cuvintelor cheie potrivite, utilizarea unei ierarhii adecvate a etichetelor și crearea de conținut informativ și captivant.

Ce este SEO On Page?

SEO on-page se referă la optimizarea conținutului și structurii unui site web pentru a-și îmbunătăți clasarea în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare (SERP-uri). SEO off-page, pe de altă parte, se referă la promovarea unui site web prin crearea de link-uri și alte mijloace pentru a-și îmbunătăți clasarea SERP.

Principala diferență dintre SEO pe pagină și off-page este că SEO pe pagină se desfășoară pe site-ul propriu-zis, în timp ce SEO off-page este efectuat în afara site-ului. SEO on page include optimizarea titlului site-ului, a metaetichetelor, a cuvintelor cheie și a conținutului.

Optimizarea SEO “în afara paginii”, altfel spus Off Page

Optimizarea SEO de tip off-page este mai importanta pentru firmele mici, deoarece este mai dificil să concurezi pe pagină cu companiile mai mari care au mai multe resurse. Cu toate acestea, atât SEO on-page, cât și off-page sunt importante pentru toate afacerile.

SEO pe pagină include optimizarea etichetelor de titlu ale site-ului dvs., metaetichete, etichete de antet și conținut. SEO off-page include crearea de linkuri, rețelele sociale și trimiterile de directoare.

Ce este SEO Off Page?

SEO off-page se referă la promovarea unui site web prin crearea de link-uri și alte mijloace pentru a obține o pozitie de clasare superioara in SERP.

Atât SEO on-page, cât și off-page sunt importante pentru obținerea unor poziții SERP ridicate. Cu toate acestea, SEO off-page este, în general, mai important pentru site-urile web care sunt noi sau au autoritate scăzută. Acest lucru se datorează faptului că SEO off-page ajută la construirea autorității unui site web, ceea ce, la rândul său, facilitează clasarea mai sus în SERP-uri.

SEO pe pagină și SEO offpage sunt ambele importante pentru optimizarea site-ului dvs. pentru motoarele de căutare. Trebuie să le faceți pe amândouă pentru a vă asigura că site-ul dvs. este cât mai vizibil posibil.

Cei mai mulți oameni  insa, cred că procesul de promovare SEO este doar despre cuvintele cheie și căutările din Google, dar există mult mai mult decât atât daca aprofundezi subiectul atat de vast al optimizarii pentru motoarele de cautare.