Nouazeci si trei la suta dintre oameni viziteaza site-uri web si 73% folosesc aplicatii pentru a cauta case . Este cea mai usoara optiune de cercetare si sondare a pietei. Dar cand vine vorba de aplicatii, mai multe functii imbunatatesc experienta clientului.

Aplicatiile permit persoanelor fizice sa caute o proprietate cu o varietate de optiuni. Aceasta include cumpararea sau inchirierea unei proprietati in functie de marime, locatie, cartiere, pret, tipul de proprietate (bungalou, birou, apartament etc.), numarul de camere, vechimea proprietatii, facilitati de parcare etc.

Cu disponibilitatea acestor informatii si multe altele la indemana, cumparatorii de case sunt mai bine echipati pentru a gasi o proprietate care sa se alinieze preferintelor lor. Pe langa aceasta, partile interesate pot vizualiza mai multe proprietati potentiale cu ajutorul tururilor virtuale. In acest fel, oamenii pot compara case fara efort fara a fi nevoie sa conduca cu masina in fiecare locatie.

Date parghie (despre piata imobiliara si datele demografice ale clientilor)

Potrivit unui raport al Asociatiei Nationale a Agentilor Imobiliari, 76% dintre toti cumparatorii au gasit o casa pe un dispozitiv mobil, iar 17% dintre toti cumparatorii au gasit un agent in acelasi mod. Si pe masura ce noua generatie se maturizeaza si devine interesata sa investeasca in proprietati, agentii imobiliari trebuie sa raspunda acestor clienti potentiali in moduri in care sunt mai susceptibili sa interactioneze. Clientii trebuie sa restranga cautarea si sa decida daca merita vizitata o proprietate.

Toate acestea pot fi obtinute cu usurinta utilizand aplicatii pentru telefoane mobile pe care clientii si agentii imobiliari sa le poata instala inclusiv pe un telefon mobil iPhone.

Sunt solicitate de cele mai multe ori urmatoarele informatii:

  • Listari online cu informatii detaliate despre proprietate, evidentierea caracteristicilor cheie, precum si informatii suplimentare, cum ar fi programul, parcarea la fata locului etc.
  • Fotografii clare care ilustreaza diferite unghiuri de proprietate. Majoritatea utilizatorilor decid daca investesc sau nu intr-o proprietate pe baza imaginilor afisate.
  • Tururile virtuale ajuta la construirea unei naratiuni 360, astfel incat oamenii sa poata intelege si explora planurile de etaj. Optzeci si trei la suta dintre vanzatorii de case prefera utilizarea dronelor pentru a-si face publicitate proprietatilor. Acesta permite cumparatorilor de case o vedere a proprietatii si a cartierului fara a fi nevoie de o vizita efectiva.
  • Aplicatiile imobiliare care contin preferate permit utilizatorilor sa prezinte o colectie de proprietati pe care ar dori sa le vizualizeze mai tarziu. Este mai usor cand totul este intr-un singur loc.
  • Facilitati din apropiere, cum ar fi scoli, spitale, centre comerciale, transport public si organizatii religioase.
  • Informatii detaliate si relevante despre cartier, cum ar fi infrastructura, rata criminalitatii si accesibilitatea transportului.
  • Contactarea unui agent imobiliar care ii poate duce la urmatoarea etapa a zonei de vanzari.

Aplicatiile nu numai ca ofera toate acestea, ci pot aduna si o multime de informatii. Datele actuale despre piata imobiliara pot fi incrucisate cu nevoile clientilor de a gasi casa ideala.

Aplicatiile au abilitatea extraordinara de a culege si analiza date despre consumatori. Acest lucru nu numai ca permite persoanelor fizice sa gaseasca o proprietate in functie de nevoile lor, ci promoveaza si o experienta mai personalizata.