Daca esti pe punctul de a angaja o agentie digital marketing, atuncii probabil stii prea bine ca exista cateva lucruri la care ar trebui sa fii atent – in caz contrar, poti face alegerea gresita!

Chiar daca acest domeniu este unul destul de concis, dupa cum s-ar spune, mereu exista agentii care vor sa beneficieze de scurtaturile nu tocmai etice. Din pacate, aceste scurtaturi pot deveni catastrofale pentru afacerea care are parte de ele – si nu pentru agentia care le aplica.

Tocmai de aceea, vrei neaparat sa eviti urmatoarele greseli pe care le poti face in procesul de angajare al unei astfel de agentii!

Evita agentiile cu o prezentare SEO care pare ca iti poate oferi totul pe tava

Daca o agentie digital marketing incepe prin a-ti spune ca, alaturi de ei si de strategiile lor SEO, poti ajunge pe primul lor din Google in mai putin de o luna, poti taia agentia respectiva de pe lista.

SEO este, in primul rand, un efort constant. Daca nu colaborezi cu o agentie si nu aplici SEO la nivelul website-ului tau, atunci nu beneficiezi de pe urma cautarilor organice, dupa cum s-ar spune. Apoi, strategiile de acest tip isi fac efectul dupa cateva luni, chiar dupa jumatate de an sau un an, in functie de bugetul disponibil si de competitia din domeniul tau de activitate.

Ideal ar fi sa apelezi la agentiile care iti ofera un punct realist de vedere si nu unul care prespupune ca iti poate oferi pana si luna de pe cer.

Evita agentiile care nu iti pot oferi servicii integrate de marketing

Atunci cand angajezi o agentie digital marketing, ai vrea sa stii ca poti beneficia de anumite servicii doar atunci cand ai nevoie de acestea – dar mai ales ca nu va trebui sa cauti o alta agentie pentru anumite servicii.

Pe scurt, cauta si angajeaza agentia care iti poate pune toate felurile de mancare pe masa, dar care te lasa sa alegi ce anume sa incerci. Daca ai nevoie doar de SEO, atunci ti se ofera doar SEO – iar daca ai nevoie de branding pentru o luna, ar trebui sa poti beneficia de acest lucru.

Evita angajarea unei agentii fara a avea un scop clar

Stii ce vrei sa obtii in urma angajarii si colaborarii cu o agentie digital marketing? Daca inca nu stii, atunci nu ar trebui sa cauti agentii. In schimb, ar trebui sa determini motivele clare pentru care ai nevoie de o astfel de agentie, precum si rezultatele pe care vrei sa le obtii.

Acestea trebuie comunicate si unei agentii. Astfel, daca aceasta va sti cu exactitate ce anume iti doresti tu (pentru afacerea ta) de la o strategie de marketing, atunci ii va fi mult mai usor agentiei sa iti poata oferi ceea ce iti doresti.

Evident, ar trebui sa eviti agentiile care nu cer mai multe informatii privind scopul si rezultatele dorite. Este usor sa aplici o strategie despre care sa spui ca este de succes fara a o atasa unui anumit scop – caz in care aceasta poate deveni una banala si deloc de ajutor.

Vrei sa afli ce inseamna colaborarea cu o agentie de top? Echipa The Markers te poate ajuta in aceasta privinta! Aceasta agentie de digital marketing iti poate oferi servicii integrate de marketing, precum si strategii eficiente, dezvoltate in mod constant si care respecta standardele industriei!